#17 Niedziela dla włosów - mycie po Olaplex'ie

, , 10 comments
Niedziela krótka, sprawna i bez większych udziwnień, spieszyłam się ponieważ miałam iść w odwiedziny do rodziny, a więc musiało trwać chwile i dać przyzwoite efekty. Nie sięgałam nawet do mojej półki z dobrociami, tylko użyłam tego co akurat stało w łazience. Dlatego jako 2 odżywianie znalazła się rodzinna odżywka, którą kiedyś mamie podarowała babcia. Byłam nawet ciekawa jak zareagują włosy na takie dziwy po niedawnym Olaplex'ie.

Tak prezentował się skład kosmetyczny :

Pierwsze "O":
  • Farmona, Radical Med, Odżywka przeciw wypadaniu włosów - cała noc bo włosy dalej wypadają :/
  • Evrēe, Power Fruit, Nawilżający olejek dwufazowy - cała noc
  • Pervoe Reshenie, Planeta Organica, Afryka, Balsam do wszystkich typów włosów z olejem awokado - 30 min
M:
  • Pervoe Reshenie, Planeta Organica, Szampon do włosów na bazie organicznej oliwy toskańskiej
Drugie "O":
  • Timotei with Jericho Rose, Odżywka do włosów `Moc i blask` - 30 min


Włosy były, ze tak powiem w miarę, nieco napuszone, ale ogólnie dość ujarzmione i miękkie, Teraz gdy od mycia minęło już sporo czasu są ładnie dociążone i gładkie. Takie mycie na szybko może być, jednak następnym razem im dogodzę :)

Pozdrawiam
J.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądają! Na takie gęste i ciężkie. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Są takie gładziutkie i proste <3

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na mycie i to na szybko - prezentują się naprawdę cacy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co szukać niedogodności bo włosy wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie proste, dociążone i gęste... Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentują się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie to napuszenie ;)? Bardzo ladnie sie prezentuja :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wygladają na spuszone :) Jak dla mnie końce są fajnie ujarzmione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne masz włoski!
    Musiałabyś zobaczyć moje napuszone włosy :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają bardzo ładnie :D cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń